1 de desembre del 2010

Compte!: Sopar amb batalla

Sopar amb batalla, l'obra que podeu veure al Versus de Jordi Casanovas, no és apta per a persones que no estiguin fines... Ho dic perquè és d'aquest teatre que comença en punyalada fina i acaba amb l'apuntador. Això no vol dir que la progressió estigui mal portada, tot el contrari, l'hora i mitja m'ha passat volant i crec que els personates estan molt ben treballats, molt creïbles, tant de text com d'interpretació. M'ha fet pensar una mica amb l'última d'en Mallol (vegeu Instints primaris), però amb una dosi més de Hostel. Ja sabem que el Versus és un "espai no convecional", esteu avisats: a pocs metres del teatre més convencional de la ciutat trobeu aquesta raresa. M'agrada anar-hi de tant en tant i sempre a prop de l'actor, palpant. Avui m'ha tocat força aquesta incomunicació de joves de vintitants, perquè qui no s'ha trobat en teràpies absurdes que les fas per culpa de situacions absurdes? No valdria més tallar-se uns quants dits de la mà per no cometre errors absurds com escriure missatges inoportuns amb el mòbil? Aquest és l'extrem, aneu-hi si teniu un bon dia perquè l'obra t'enganxa! Quatre dits no són res...

2 comentaris:

  1. A mi em va agradar força, però em va agradar més 'Un home amb ulleres de pasta' a la nova SALAFlyHard, no sé si l'has vista. Aquesta no és apta per possar-se a la primera fila i menys si tens problemes cardíacs.

    ResponElimina
  2. Butaques! a mi també em va agradar, la vaig trobar bèstia, però és també el que mola de l'obra. Ja vaig veure que tenia aquesta obra en cartell, potser hi vaig. Ja us ho explicaré per aquí!

    ResponElimina